dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Macháčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:00:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20148
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá možností využití didaktických her ve výchovně-vzdělávacím procesu. Obsahuje zařazení těchto her do systému výukových metod a také systému metod aktivizujících. Ústřední část podrobně rozpracovává charakteristiku jednotlivých typů didaktických her a jejich klasifikací. Poslední část, jež podrobně popisuje strukturu didaktické hry jako takové, má být pomůckou pro pedagogy při tvorbě vlastních didaktických her, které by mohli zařadit do jejich vlastní výuky. |
cs |
dc.format |
50 s. (81 978 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
278295 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hra
|
cs |
dc.subject |
didaktická hra
|
cs |
dc.subject |
aktivizační metody
|
cs |
dc.subject |
výchovně-vzdělávací proces
|
cs |
dc.subject |
Hra
|
en |
dc.subject |
didaktická hra
|
en |
dc.subject |
aktivizační metody
|
en |
dc.subject |
výchovně-vzdělávací proces
|
en |
dc.title |
Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu |
cs |
dc.title.alternative |
Game As a Supportive Didactic Tool Used in Educational Process |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the possibility of using didactic games in educationally-instructional process. It includes engaging of these games into the educational method system and the actuating method system. The main part develops thoroughly the characteristics of several types of didactic games and their classification. The last part describes in detail the structure of a didactic game in itself, it should be a gadget for an educator by the creation of proper didactic games, that they could include into their own tuition. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23598
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
didaktické hry
|
cs |
local.subject |
aktivizační metody ve výuce
|
cs |
local.subject |
educational games
|
en |
local.subject |
activisation methods in education
|
en |