Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašková, Vendula
dc.contributor.author Macháčková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:00:27Z
dc.date.available 2013-10-06T05:00:27Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20148
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možností využití didaktických her ve výchovně-vzdělávacím procesu. Obsahuje zařazení těchto her do systému výukových metod a také systému metod aktivizujících. Ústřední část podrobně rozpracovává charakteristiku jednotlivých typů didaktických her a jejich klasifikací. Poslední část, jež podrobně popisuje strukturu didaktické hry jako takové, má být pomůckou pro pedagogy při tvorbě vlastních didaktických her, které by mohli zařadit do jejich vlastní výuky. cs
dc.format 50 s. (81 978 znaků) cs
dc.format.extent 278295 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hra cs
dc.subject didaktická hra cs
dc.subject aktivizační metody cs
dc.subject výchovně-vzdělávací proces cs
dc.subject Hra en
dc.subject didaktická hra en
dc.subject aktivizační metody en
dc.subject výchovně-vzdělávací proces en
dc.title Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu cs
dc.title.alternative Game As a Supportive Didactic Tool Used in Educational Process en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the possibility of using didactic games in educationally-instructional process. It includes engaging of these games into the educational method system and the actuating method system. The main part develops thoroughly the characteristics of several types of didactic games and their classification. The last part describes in detail the structure of a didactic game in itself, it should be a gadget for an educator by the creation of proper didactic games, that they could include into their own tuition. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23598
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject didaktické hry cs
local.subject aktivizační metody ve výuce cs
local.subject educational games en
local.subject activisation methods in education en


Files in this item

Files Size Format View
macháčková_2012_bp.pdf 271.7Kb PDF View/Open
macháčková_2012_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
macháčková_2012_op.doc 32.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account