Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu |
Autor: |
Macháčková, Michaela
|
Vedoucí: |
Jašková, Vendula
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá možností využití didaktických her ve výchovně-vzdělávacím procesu. Obsahuje zařazení těchto her do systému výukových metod a také systému metod aktivizujících. Ústřední část podrobně rozpracovává charakteristiku jednotlivých typů didaktických her a jejich klasifikací. Poslední část, jež podrobně popisuje strukturu didaktické hry jako takové, má být pomůckou pro pedagogy při tvorbě vlastních didaktických her, které by mohli zařadit do jejich vlastní výuky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20148
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
23598
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet