dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T02:57:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T02:57:13Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19958
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá etickou výchovou jako jednou z možností prevence sociálně patologických jevů na základní škole. V teoretické části je popsán projekt etické výchovy, dále jsou zde rozebrány faktory působící na žáka v průběhu výuky etické výchovy. Zabývá se také vybranými sociálně patologickými jevy na základních školách a není opomenuta ani prevence sociálně patologických jevů. Praktická část se zabývá metodickým výzkumem, jehož cílem je zjistit názory pedagogů etické výchovy na etickou výchovu jako jednu z možností prevence sociálně patologických jevů. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
2332427 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
etická výchova
|
cs |
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
osobnost pedagoga
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
ethical education
|
en |
dc.subject |
prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
personality of the teacher
|
en |
dc.subject |
social pathological phenomenas
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Etická výchova jako možnost prevence sociálně patologických jevů z pohledu pedagogů etické výchovy na základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
Ethical Education as a Possibility of a Prevention of Socio-Pathological Phenomena from the Point of View of Ethics Teachers at Primary Schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the ethical education as a way of prevention of socially pathological phenomenas in elementary school. The theoretical part describes the project of ethical edu-cation, furthermore it analyse the factors affecting the student during ethical education training. It also concern selected socio-pathological phenomenas in elementary schools and doesn?t neglect the prevention of socially pathological phenomenas. The practical part deals with methodological research designed to determine teachers' views of ethical education as one of the ways of prevention of socially pathological phenomenas. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24736
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
školství
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
education
|
en |