The Visual and Lexical Components of Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Visual and Lexical Components of Advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Atcheson, Hana
dc.contributor.author Lišková, Dana
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:03:57Z
dc.date.available 2013-10-06T01:03:57Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19743
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zkoumání vizuální a lexikální složky v tištěné reklamě. Práce se skládá z teoretické a praktické části ve formě analýzy. Teoretická část se zabývá terminologií potřebnou pro pochopení dané problematiky a následujících rozborů. Praktická část obsahuje tři ukázky z reklamy a jejich analýzu; jejím hlavním cílem je zjistit, zda se jednotlivé složky v reklamě navzájem podporují či nikoliv. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 2115099 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject vizuální složka cs
dc.subject lexikální složka cs
dc.subject reklamní diskurs cs
dc.subject jazyk reklamy cs
dc.subject rétorika reklamy cs
dc.subject role obrazu v reklamě cs
dc.subject advertising en
dc.subject visual message en
dc.subject lexical message en
dc.subject discourse of advertising en
dc.subject language of advertising en
dc.subject rhetoric of advertising en
dc.subject role of image in advertising en
dc.subject font en
dc.title The Visual and Lexical Components of Advertising cs
dc.title.alternative The Visual and Lexical Components of Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Semotamová, Jana
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of this work is examination of the visual and lexical message in printed advertising. The thesis consists of theoretical and practical part that is in form of analysis. Theoretical part deals with terminology necessary for understanding of the discussed issue and following analyzes. Practical part consists of study of three examples of advertising; the main objective is to find out, whether the visual and lexical message in advertising supports each other or not. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24084
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject tištěná média cs
local.subject reklama cs
local.subject slovní spojení cs
local.subject vizuální řeč cs
local.subject printed media en
local.subject advertising en
local.subject collocation en
local.subject visual communication en


Files in this item

Files Size Format View
lišková_2012_bp.pdf 2.017Mb PDF View/Open
lišková_2012_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2012_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account