dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Bartáková, Ľubica
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T00:47:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T00:47:00Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19711
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem autoevaluace, který úzce souvisí s pojmem evaluace, dále se zabývá dokumenty, které upravují autoevaluaci škol v České republice. Podstatná část teoretické části je věnována problematice konkurenčního prostředí školy, důležitosti personální práce ve školství a představení mezinárodního standardu Investors in People. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum, který se zabývá možností využití stan-dardu Investors in People pro autoevaluaci škol v České rebuplice. Kvalitativní výzkum je realizován formou rozhovorů se zkušenými pracovníky z oblasti výchovy a vzdělávání evaluace, autoevaluace, konkurenční prostředí, cíl organizace, evaluační standardy hodnocení, kurikulum, řízení a rozvoj lidských zdrojů, profesní kompetence. |
cs |
dc.format |
72 s. |
cs |
dc.format.extent |
2659244 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
cíl organizace
|
cs |
dc.subject |
evaluační standardy hodnocení
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
řízení a rozvoj lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
profesní kompetence
|
cs |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
competitive enviroment
|
en |
dc.subject |
organization target
|
en |
dc.subject |
evaluation standards of rating
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
human resources management and development
|
en |
dc.subject |
professional competences
|
en |
dc.title |
Možnosti využití mezinárodního standardu Ivestors in People pro autoevaluaci škol v ČR. |
cs |
dc.title.alternative |
The Possibility of the Applying International Standard Investors in People for School Autoevaluation in the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2012-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part of the thesis deals with the definition of the term self-evaluation, that is associated with the term evaluation. The thesis deals also with the documents handling with schools self-evaluation in the Czech Republic. The substantial part of the thesis is devoted to the issues of the school competitive environment, human resources work impor-tance and the international standard Investors in People introduction. The practical part of the thesis is focused on a qualitative research, that deals with the possibility to use the standard Investors in People for schools self-evaluation in the Czech Republic. The qualitative research has been realized in the way of interviews with the skilled workers from the area of education and training. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24846
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
autoevaluace školy
|
cs |
local.subject |
school self-evaluation
|
en |