Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004

Show simple item record

dc.contributor.advisor Válek, Martin
dc.contributor.author Vojkůvka, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:39:34Z
dc.date.available 2015-12-09T00:00:37Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1960
dc.description.abstract 1) V části teoretické jsem popsal teorie týkající se vzniku, resp. tvorby kompletního marketingového plánu včetně jednotlivých akčních plánů (úkolů) 2) V části praktické jsem postupoval podle dílčích kroků popsaných v části teoretické, tzn. že jsem: o vyhodnotil jsem výzkum trhu a konkurence o vyhodnotil jsem výzkum zákaznických prodejů o vyhodnotil jsem výzkum propagace a reklamy o vypracoval marketingové cíle o a následně stanovil a vypracoval jednotlivé strategie pro produkty a zákazníky o vypracoval strategie cenové o vypracoval strategie tržního umístění o vypracoval strategie propagace a reklamy o na závěr jsem vypracoval jednotlivé podrobné akční plány, resp. úkoly plynoucí z tohoto marketingového plánu cs
dc.format 70 s., 13 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1931785 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject cenová strategie cs
dc.subject strategie tržního umístění cs
dc.subject reklamní a PR strategie cs
dc.subject akční plány a úkoly cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing goals en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject price strategies en
dc.subject placement strategies en
dc.subject advertising strategies en
dc.subject action plans and goals en
dc.title Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004 cs
dc.title.alternative Marketing plan for company MELZER for year 2004 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-25
dc.description.abstract-translated The target of this thesis was to formulate thesis contained detailed description of applied researches, applied the analysis, marketing aims and plans. The marketing research used in the thesis provide run-down about condition of individual activities of company. Marketing research accomplished research in sales, financial, personal, marketing and advertising departments of company MELZER. The marketing plans and action contains methods and suggestions how to reach the aim and notify about chances and problems en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2049
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vojkůvka_2006_bp.pdfBlocked 1.842Mb PDF View/Open
vojkůvka_2006_vp.pdf 101.9Kb PDF View/Open
vojkůvka_2006_op.pdf 252.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account