Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004 |
Autor: |
Vojkůvka, Tomáš
|
Vedoucí: |
Válek, Martin
|
Abstrakt:
|
1) V části teoretické jsem popsal teorie týkající se vzniku, resp. tvorby kompletního marketingového plánu včetně jednotlivých akčních plánů (úkolů) 2) V části praktické jsem postupoval podle dílčích kroků popsaných v části teoretické, tzn. že jsem: o vyhodnotil jsem výzkum trhu a konkurence o vyhodnotil jsem výzkum zákaznických prodejů o vyhodnotil jsem výzkum propagace a reklamy o vypracoval marketingové cíle o a následně stanovil a vypracoval jednotlivé strategie pro produkty a zákazníky o vypracoval strategie cenové o vypracoval strategie tržního umístění o vypracoval strategie propagace a reklamy o na závěr jsem vypracoval jednotlivé podrobné akční plány, resp. úkoly plynoucí z tohoto marketingového plánu |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1960
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2049
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet