Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004
Autor: Vojkůvka, Tomáš
Vedoucí: Válek, Martin
Abstrakt: 1) V části teoretické jsem popsal teorie týkající se vzniku, resp. tvorby kompletního marketingového plánu včetně jednotlivých akčních plánů (úkolů) 2) V části praktické jsem postupoval podle dílčích kroků popsaných v části teoretické, tzn. že jsem: o vyhodnotil jsem výzkum trhu a konkurence o vyhodnotil jsem výzkum zákaznických prodejů o vyhodnotil jsem výzkum propagace a reklamy o vypracoval marketingové cíle o a následně stanovil a vypracoval jednotlivé strategie pro produkty a zákazníky o vypracoval strategie cenové o vypracoval strategie tržního umístění o vypracoval strategie propagace a reklamy o na závěr jsem vypracoval jednotlivé podrobné akční plány, resp. úkoly plynoucí z tohoto marketingového plánu
URI: http://hdl.handle.net/10563/1960
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2049


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vojkůvka_2006_bp.pdfZablokované 1.842Mb PDF Zobrazit/otevřít
vojkůvka_2006_vp.pdf 101.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
vojkůvka_2006_op.pdf 252.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet