dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Zeťková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:38:29Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1957
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o., která se specializuje na prodej výpočetní techniky. Cílem práce bylo navrhnout lokalitu pro otevření nové prodejny v Brně společně s návrhem vhodné volby komunikačního mixu. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma maloobchod, umístění prodejny, analýza konkurence. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy, její současnou situaci, analýzu silných a slabých stránek včetně analýzy města Brna, přímé konkurence a regionálních médií. Závěrem je zpracován projekt konkrétních komunikačních aktivit a výběr vhodné lokality. |
cs |
dc.format |
77 s., 4 s. tab. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1886208 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/msword |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 |
|
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
umístění porodejny
|
cs |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
placing the shop
|
en |
dc.title |
Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
The strategy of opening new shop of the company TN TRADE |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my master thesis is The strategy of opening new shop of the company TN TRADE, which specializes in sale of computers and computers accessories. The purposes of this work was suggested the place of locating new shop Computerplanet in Brno together with suggesting of useful communication mix. The thesis consists of two parts - theoretical and practical part. The theoretical part includes theoretical knowledge of detail, placing the shop, analyse of competition. The practical part contains characterization of company, ist prezent situation, SWOT analysis, analysis of the city Brno, competitions and regional media. Last part includes project of concrete communication activities and chose useful place for new shop. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3792
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|