Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o. |
Autor: |
Zeťková, Dagmar
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o., která se specializuje na prodej výpočetní techniky. Cílem práce bylo navrhnout lokalitu pro otevření nové prodejny v Brně společně s návrhem vhodné volby komunikačního mixu. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma maloobchod, umístění prodejny, analýza konkurence. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy, její současnou situaci, analýzu silných a slabých stránek včetně analýzy města Brna, přímé konkurence a regionálních médií. Závěrem je zpracován projekt konkrétních komunikačních aktivit a výběr vhodné lokality. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1957
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3792
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet