dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Měsíčková, Bohumila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:32:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:32:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19544
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována podpoře prodeje, jejímu postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým typům a formám se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce dále popisuje cíle, efektivitu a výhody a nevýhody podpory prodeje. V úvodu praktické části je představen vybraný podnik. Hlavní část práce je zaměřena na monitoring aktivit podpory prodeje a analýzy efektivity loterií, soutěží a věr-nostního programu daného podniku. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části této bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
62 s. (73 515 znaků) 21 příloh |
cs |
dc.format.extent |
9212656 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
soutěž
|
cs |
dc.subject |
loterie
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
contest
|
en |
dc.subject |
lottery
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.title |
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Use of Support Tools in Retail Sales with a Focus on Lotteries, Contests and Loyalty Programs |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this work is to determine the effectiveness of aid instruments in retail sales with a focus on lotteries, contests and loyalty programs. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to promote the sale, its over-building tool between the communication mix, various types and forms with a focus on lotteries, contests and loyalty programs. The work also describes the objectives, effectiveness and benefits and disadvantages of sales promotion. In the introduction to the practical part is introduced by the selected firm. The main part is focused on monitoring the activities of sales promotion effectiveness analysis lotteries, competitions and slide program of the company. The results of the analysis together with proposals and recommendations are summarized at the end of the practical part of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26073
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|