Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy
Autor: Měsíčková, Bohumila
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována podpoře prodeje, jejímu postavení mezi nástroji komunikačního mixu, jednotlivým typům a formám se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy. Práce dále popisuje cíle, efektivitu a výhody a nevýhody podpory prodeje. V úvodu praktické části je představen vybraný podnik. Hlavní část práce je zaměřena na monitoring aktivit podpory prodeje a analýzy efektivity loterií, soutěží a věr-nostního programu daného podniku. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části této bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19544
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26073


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
měsíčková_2012_bp.pdf 8.785Mb PDF Zobrazit/otevřít
měsíčková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
měsíčková_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet