dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Daniel, Matej
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:05:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:05:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19517
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá příčiny, příklady a účinky filmových žánrů v audio vizuálních propagačních prostředcích. Teoretická část popisuje reklamu, znaky filmu a filmové žánry. Praktická část obsahuje konkrétní příklady hlavních typů spolu s výzkumem sledující účinky filmových žánrů. Závěr přináší praktické doporučení pro zásady využití žánrů a potvrzuje intenzitu spojení a inspiraci filmovými žánry v propagačních sděleních. |
cs |
dc.format |
66 s. (110 093 znaků v. mezer) |
cs |
dc.format.extent |
2431389 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
audiovizuální propagační prostředky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmový žánr
|
cs |
dc.subject |
audio-visual commercials
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
movie genre
|
en |
dc.title |
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků |
cs |
dc.title.alternative |
Film Genre Signs and their Use in Creating Audiovisual Commercials |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis investigates the causes, effects and examples of film genres of audio visual promotional commercials. The theoretical part describes the advertising, movie signs and genres. The practical part contains examples of the main types, along with research on the effects of film genres. The conclusion provides practical recommendations for use of movie genres and confirms the connection strength and inspiration in the movie genres of commercials. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26049
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|