Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků |
Autor: |
Daniel, Matej
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zkoumá příčiny, příklady a účinky filmových žánrů v audio vizuálních propagačních prostředcích. Teoretická část popisuje reklamu, znaky filmu a filmové žánry. Praktická část obsahuje konkrétní příklady hlavních typů spolu s výzkumem sledující účinky filmových žánrů. Závěr přináší praktické doporučení pro zásady využití žánrů a potvrzuje intenzitu spojení a inspiraci filmovými žánry v propagačních sděleních. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19517
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26049
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet