dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Fiedlerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T08:54:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T08:54:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19429
|
|
dc.description.abstract |
Do jaké míry ovlivňuje nastavený systém interní komunikace a jejích nástrojů spokojenost pracovníků finančně-poradenské společnosti, jejich loajalitu k firmě, ale také pocit, že jsou plně informováni, je otázkou, kterou si tato diplomová práce klade. Zda míru fluktuace, spokojenost pracovníků a jejich loajalitu k firmě ovlivňují i jiné faktory, jako například systém náborů společnosti, systém vzdělávání, ale také finanční gramotnost v České republice nebo vnímání této služby (činnosti, aktivity) veřejností, poodkryje celá práce. Jakmile budou rozklíčovány jednotlivé faktory, které tyto záležitosti ovlivňují, bude v rámci projektové části nastaven plán interní komunikace a vzdělávacích systémů na období šesti měsíců. |
cs |
dc.format |
119 s. (210 600 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4593078 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Interní marketing
|
cs |
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Personální řízení
|
cs |
dc.subject |
Marketing services
|
en |
dc.subject |
Internal marketing
|
en |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
Personnel management
|
en |
dc.title |
Interní komunikace společnosti v oblasti služeb finančního poradenství |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Communication of a Company Providing Financial Advisory Services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
To what extent is the set system of internal communication and staff satisfaction of its tools financial-consulting company, their loyalty to the company, but also feel that they are fully informed, it is a question that you put this thesis. Whether turnover rates, staff satis-faction and their loyalty to the firm is also affected by other factors, such as the re-cruitment system, the system of education, but also financial literacy in the Czech Republic or negative perception of the work environment, find this work. Once detected individual factors that affect these issues, will this work plan set up internal communication and training systems a period of six months. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26386
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|