Interní komunikace společnosti v oblasti služeb finančního poradenství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace společnosti v oblasti služeb finančního poradenství |
Autor: |
Fiedlerová, Monika
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Do jaké míry ovlivňuje nastavený systém interní komunikace a jejích nástrojů spokojenost pracovníků finančně-poradenské společnosti, jejich loajalitu k firmě, ale také pocit, že jsou plně informováni, je otázkou, kterou si tato diplomová práce klade. Zda míru fluktuace, spokojenost pracovníků a jejich loajalitu k firmě ovlivňují i jiné faktory, jako například systém náborů společnosti, systém vzdělávání, ale také finanční gramotnost v České republice nebo vnímání této služby (činnosti, aktivity) veřejností, poodkryje celá práce. Jakmile budou rozklíčovány jednotlivé faktory, které tyto záležitosti ovlivňují, bude v rámci projektové části nastaven plán interní komunikace a vzdělávacích systémů na období šesti měsíců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19429
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
26386
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet