Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Svízelová, Kamila
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:27:20Z
dc.date.available 2013-10-04T08:27:20Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19401
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. V první části se věnuje základním teoretickým poznatkům z této oblasti. Ve druhé části analyzuje současný marketingový mix a marketingové komunikace Městského divadla Zlín, dále pak analyzuje marketingový průzkum provedený mezi studenty UTB. Cílem práce je zjištění, zda tato instituce efektivně využívá potenciál marketingových komunikací a zda dostatečně komu-nikuje s vybranou cílovou skupinou - studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V závěru práce je také představen stručný nástin možností změn v marketingových komu-nikací vybraného divadla. cs
dc.format 68 cs
dc.format.extent 2259607 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové komunikace divadel cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject Městské divadlo Zlín cs
dc.subject studenti cs
dc.subject marketing en
dc.subject theatre en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication of theatres en
dc.subject target group en
dc.subject marketing research en
dc.subject The city theatre Zlín en
dc.subject students en
dc.title Marketingové komunikace Městského divadla Zlín cs
dc.title.alternative Marketing Communications of the Zlín Town Theatre en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with theatre marketing issues. The first part concerns essential theoretical knowledge of this area. The second part analyzes contemporary marketing mix and marketing communication of the city theatre Zlín, subsequently it analyzes marketing research made among students of UTB. The aim of this bachelor thesis is to find out if the city theatre Zlín uses effectively its marketing communication options and if its communication with students of Tomas Bata University is sufficient. In conclusion there are also briefly presented solutions to problems in the area of marketing communication of the selected theatre. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26026
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
svízelová_2012_bp.pdf 2.154Mb PDF View/Open
svízelová_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
svízelová_2012_op.doc 94.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account