Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Městského divadla Zlín |
Autor: |
Svízelová, Kamila
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. V první části se věnuje základním teoretickým poznatkům z této oblasti. Ve druhé části analyzuje současný marketingový mix a marketingové komunikace Městského divadla Zlín, dále pak analyzuje marketingový průzkum provedený mezi studenty UTB. Cílem práce je zjištění, zda tato instituce efektivně využívá potenciál marketingových komunikací a zda dostatečně komu-nikuje s vybranou cílovou skupinou - studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V závěru práce je také představen stručný nástin možností změn v marketingových komu-nikací vybraného divadla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19401
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26026
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet