dc.contributor.advisor |
Zicha, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Ivanušićová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:48:02Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:48:02Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19350
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je teritoriální marketing vztahující se k rozvoji cestovního ruchu na vybraném území. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část práce vychází z odborné literatury. Jejím obsahem je definování teritoriálního marketingu a jeho užší vymezení k městu. Zároveň podává stručný přehled o cestovním ruchu a jeho právní úpravě v České republice. Ve druhé praktické části je analyzován současný stav teritoriál-ního marketingu pro cestovní ruch na úrovni Zlínského kraje a vybraného města Otrokovi-ce. Tato část obsahuje mimo jiné i analýzu předpokladů pro cestovní ruch, jak na krajské tak městské úrovni. Dílčí výsledky analýz jsou využity k sestavení celkové SWOT analýzy města. Z ní vychází návrhová část práce, ve které jsou navrženy jednotlivá doporučení a projekty za účelem rozvoje městského cestovního ruchu a marketingu. |
cs |
dc.format |
125 s. |
cs |
dc.format.extent |
5699168 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
teritoriální marketing
|
cs |
dc.subject |
rozšířený marketingový mix obce
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová rajonizace cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
turistický region
|
cs |
dc.subject |
koncepce rozvoje cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
territorial marketing
|
en |
dc.subject |
city marketing mix
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
tourist region
|
en |
dc.subject |
tourism development concept
|
en |
dc.title |
Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice |
cs |
dc.title.alternative |
A Using of Territorial Marketing as a Tool for Development of Tourism in Otrokovice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bednář, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2012-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of the diploma thesis is territorial marketing related to development of tourism in regions and cities. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first one has been compiled on the basis of literature and it also includes principal concepts related to the territorial marketing, tourism and related legislation in the Czech republic. The second part, the practical, analyzes current territorial marketing focusing on tourism in the region of Zlín and in the city of Otrokovice. Analytical part also contains preconditions of development of tourism in the region and the city. Particular outcomes of the analysis and subsequent SWOT analysis are used for proposal of new projects and recommendations with to futher develop city's marketing and touris. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/178
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
25622
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|