Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice |
Autor: |
Ivanušićová, Ivana
|
Vedoucí: |
Zicha, Jiří
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je teritoriální marketing vztahující se k rozvoji cestovního ruchu na vybraném území. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část práce vychází z odborné literatury. Jejím obsahem je definování teritoriálního marketingu a jeho užší vymezení k městu. Zároveň podává stručný přehled o cestovním ruchu a jeho právní úpravě v České republice. Ve druhé praktické části je analyzován současný stav teritoriál-ního marketingu pro cestovní ruch na úrovni Zlínského kraje a vybraného města Otrokovi-ce. Tato část obsahuje mimo jiné i analýzu předpokladů pro cestovní ruch, jak na krajské tak městské úrovni. Dílčí výsledky analýz jsou využity k sestavení celkové SWOT analýzy města. Z ní vychází návrhová část práce, ve které jsou navrženy jednotlivá doporučení a projekty za účelem rozvoje městského cestovního ruchu a marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19350
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Studijní obor:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
25622
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet