Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Pavlečka, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:45:28Z
dc.date.available 2013-10-04T07:45:28Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19346
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na segment seniorů ve vztahu k marketingovým komunikacím. Sleduje segmentační principy a formy. Definuje specifika segmentu v důsledku věku cílové skupiny a demografických změn společnosti. Zabývá se vztahem spotřebitelského chování a reklamy. Na základě analýzy zkoumá komerční komunikaci pro starší zákazníky z hlediska formy a struktury. Pomocí provedeného výzkumu má cíl stanovit, jaké jsou základní faktory pro přijetí komerční komunikace. Projektová část je zaměřena na současnou situaci na trhu nákupního centra a navrhuje koncepci marketingové komunikace určené pro cílovou skupinu seniorů. cs
dc.format 93 cs
dc.format.extent 16543848 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject segmentace cs
dc.subject cílený marketing cs
dc.subject demografie cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject senior cs
dc.subject segmentation en
dc.subject targeted marketing en
dc.subject demographics en
dc.subject target audience en
dc.subject advertising en
dc.subject media en
dc.subject senior en
dc.title Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů cs
dc.title.alternative Marketing Communication in Relation to the Segment of Senior Citizens en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the segment of older persons in relation to marketing communica-tions. It monitors principles and forms of segmentation and defines a specific segment of target group due to age and demographic changes in society. It deals with the relationship between consumer behavior and advertising. Based on the analysis examines commercial communication for older customers in terms of form and structure. Based on survey aims to determine what are the basic factors for the adoption of commercial communication. The project part is focused on the current market situation of a shopping center marketing and proposes communication concept for the target group of seniors. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26287
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
pavlečka_2012_dp.pdf 15.77Mb PDF View/Open
pavlečka_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlečka_2012_op.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account