Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů |
Autor: |
Pavlečka, Martin
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na segment seniorů ve vztahu k marketingovým komunikacím. Sleduje segmentační principy a formy. Definuje specifika segmentu v důsledku věku cílové skupiny a demografických změn společnosti. Zabývá se vztahem spotřebitelského chování a reklamy. Na základě analýzy zkoumá komerční komunikaci pro starší zákazníky z hlediska formy a struktury. Pomocí provedeného výzkumu má cíl stanovit, jaké jsou základní faktory pro přijetí komerční komunikace. Projektová část je zaměřena na současnou situaci na trhu nákupního centra a navrhuje koncepci marketingové komunikace určené pro cílovou skupinu seniorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19346
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26287
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet