Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jandourek, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:41:56Z
dc.date.available 2013-10-04T07:41:56Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19344
dc.description.abstract Cílem této práce je analýza marketingových komunikací Nemocnice sv. Alžběty v Praze a její postavení v rámci sytému poskytování zdravotní péče, zejména z pozice veřejného mínění a dobrého jména tohoto subjektu. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je souhrnem pojmů a elementárních východisek pro další části práce, zaměřených především na popis komunikačního prostředí. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu, která mapuje pozici nemocnice, její vnímání laickou i odbornou veřejností a úroveň komunikace směrem ke svým cílovým skupinám. Projektová část je pak souborem návrhů a opatření, které představují komplexní návrh komunikační strategie Nemocnice sv. Alžběty v Praze. cs
dc.format 107 cs
dc.format.extent 5095070 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zdravotnictví cs
dc.subject PR ? vztahy s veřejností cs
dc.subject komunikační skupiny cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject komunikační prostředí cs
dc.subject Health care en
dc.subject public relations en
dc.subject communication groups en
dc.subject marketing communication en
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject situation analysis en
dc.subject communication environment en
dc.title Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty cs
dc.title.alternative Marketing Communication of St. Elizabeth Hospital en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of St. Elizabeth hospital in Prague and its position in the health care system, especially from the public opinion and reputation of this subject. The thesis is divided into three main sections. The Theoretical part is the summary of the terms and fundamntal backgrounds for the next parts of this diploma thesis, which is focused on the description of the communication environment. The Practical part concentrates on detailed analysis, which is mapping the Hospitals position, and its reputation with the public, the professional community and the marketing communcation quality and level, in relation with the communication groups. The Project contains the proposals and the measures, which are represent the complex communication strategy solution for the St. Elizabeth Hospital in Prague. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26173
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-10


Files in this item

Files Size Format View
jandourek_2012_dp.pdf 4.859Mb PDF View/Open
jandourek_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
jandourek_2012_op.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account