dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Jandourek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:41:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:41:56Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19344
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analýza marketingových komunikací Nemocnice sv. Alžběty v Praze a její postavení v rámci sytému poskytování zdravotní péče, zejména z pozice veřejného mínění a dobrého jména tohoto subjektu. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je souhrnem pojmů a elementárních východisek pro další části práce, zaměřených především na popis komunikačního prostředí. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu, která mapuje pozici nemocnice, její vnímání laickou i odbornou veřejností a úroveň komunikace směrem ke svým cílovým skupinám. Projektová část je pak souborem návrhů a opatření, které představují komplexní návrh komunikační strategie Nemocnice sv. Alžběty v Praze. |
cs |
dc.format |
107 |
cs |
dc.format.extent |
5095070 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
PR ? vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
komunikační skupiny
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační prostředí
|
cs |
dc.subject |
Health care
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication groups
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
communication environment
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of St. Elizabeth Hospital |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of St. Elizabeth hospital in Prague and its position in the health care system, especially from the public opinion and reputation of this subject. The thesis is divided into three main sections. The Theoretical part is the summary of the terms and fundamntal backgrounds for the next parts of this diploma thesis, which is focused on the description of the communication environment. The Practical part concentrates on detailed analysis, which is mapping the Hospitals position, and its reputation with the public, the professional community and the marketing communcation quality and level, in relation with the communication groups. The Project contains the proposals and the measures, which are represent the complex communication strategy solution for the St. Elizabeth Hospital in Prague. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26173
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-10 |
|