Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Nemocnice sv. Alžběty
Autor: Jandourek, Jiří
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem této práce je analýza marketingových komunikací Nemocnice sv. Alžběty v Praze a její postavení v rámci sytému poskytování zdravotní péče, zejména z pozice veřejného mínění a dobrého jména tohoto subjektu. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je souhrnem pojmů a elementárních východisek pro další části práce, zaměřených především na popis komunikačního prostředí. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu, která mapuje pozici nemocnice, její vnímání laickou i odbornou veřejností a úroveň komunikace směrem ke svým cílovým skupinám. Projektová část je pak souborem návrhů a opatření, které představují komplexní návrh komunikační strategie Nemocnice sv. Alžběty v Praze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19344
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26173


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jandourek_2012_dp.pdf 4.859Mb PDF Zobrazit/otevřít
jandourek_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jandourek_2012_op.doc 147.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet