Ideový projekt motivačního programu firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Pavlíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:48:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:48:53Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19282
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit motivační program firmy použitelný pro podniky malé, střední i velké. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se motivace, analyzovány možné způsoby motivace, popsán proces tvorby motivačního programu firmy a důsledky nedostatečné motivace zaměstnanců. V praktické části práce jsou analyzovány motivační programy zavedené ve třech firmách různých velikostí a zpracovány výsledky dotazníku týkajícího se motivace respondentů. Závěrem je vytvoření univerzálního motivačního programu malých, středních a velkých firem a zhodnocení jeho možných rizik a přínosů. |
cs |
dc.format |
98 s. (137 582 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1227475 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
nehmotná motivace
|
cs |
dc.subject |
mzda
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
benefity
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
non-material motivation
|
en |
dc.subject |
wage
|
en |
dc.subject |
motivation program
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.title |
Ideový projekt motivačního programu firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Ideological Employee Motivation Scheme |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hnátek, Milan |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to create a motivation program applicable to companies of small, medium and large size. In the theoretical part the terms connected with motivation are analyzed, possible ways of motivation are considered, the process of creating a motivation program is described and the negative impacts of insufficient motivation of employees are emphasized. The practical part analyzes three motivation programs of companies of different sizes and processes the results of a questionaire about workers'motivation. The outcome is creation of a universal motivation program for small, medium and large companies and evaluation of all its possible risks and benefits. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24006
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account