Ideový projekt motivačního programu firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ideový projekt motivačního programu firmy |
Autor: |
Pavlíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Mikuláštík, Milan
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit motivační program firmy použitelný pro podniky malé, střední i velké. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se motivace, analyzovány možné způsoby motivace, popsán proces tvorby motivačního programu firmy a důsledky nedostatečné motivace zaměstnanců. V praktické části práce jsou analyzovány motivační programy zavedené ve třech firmách různých velikostí a zpracovány výsledky dotazníku týkajícího se motivace respondentů. Závěrem je vytvoření univerzálního motivačního programu malých, středních a velkých firem a zhodnocení jeho možných rizik a přínosů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19282
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24006
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet