dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Obdržálková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:27:56Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1925
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na základě výsledků navrhnout firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb, spokojenost zákazníka, CRM, marketingový výzkum. Praktická část vychází ze získaných poznatků z oblasti dotazníkového výzkumu zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na jejich základě navrhnutého projektu ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. Mnou navrhovaná doporučení jsou zavedení marketingu, zlepšení komunikace se zákazníky, segmentace zákazníků, implementace systému CRM, zavedení zelené linky, zákaznického časopisu a vylepšení webových stránek Z STUDIA. |
cs |
dc.format |
86 s., 14 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
599500 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionary
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of increase Z STUDIO's customers'satisfaction |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikuláštík, Milan |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to analyse satisfaction of Z STUDIO's customers and on the base of outcomes propose project to increase customers'satisfaction. The theoretical part explains conceptions of marketing services, customer's satosfaction, CRM, marketing research. The practical part comes out from finding of questionary research of Z STUDIO's customers and suggested project for increase Z STUDIO's customers' satisfaction. Proposed ways by me are marketing implementation, improvement of communication with customers, customer segmentation, CRM implementation, green extension implementation, customer journal and improving Z STUDIO's web sites. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3703
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
E |
|