Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o.
Autor: Obdržálková, Lenka
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na základě výsledků navrhnout firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb, spokojenost zákazníka, CRM, marketingový výzkum. Praktická část vychází ze získaných poznatků z oblasti dotazníkového výzkumu zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na jejich základě navrhnutého projektu ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. Mnou navrhovaná doporučení jsou zavedení marketingu, zlepšení komunikace se zákazníky, segmentace zákazníků, implementace systému CRM, zavedení zelené linky, zákaznického časopisu a vylepšení webových stránek Z STUDIA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1925
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 3703


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obdržálková_2006_dp.pdfZablokované 585.4Kb PDF
obdržálková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
obdržálková_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet