Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. |
Autor: |
Obdržálková, Lenka
|
Vedoucí: |
Kressová, Petra
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na základě výsledků navrhnout firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb, spokojenost zákazníka, CRM, marketingový výzkum. Praktická část vychází ze získaných poznatků z oblasti dotazníkového výzkumu zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. a na jejich základě navrhnutého projektu ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. Mnou navrhovaná doporučení jsou zavedení marketingu, zlepšení komunikace se zákazníky, segmentace zákazníků, implementace systému CRM, zavedení zelené linky, zákaznického časopisu a vylepšení webových stránek Z STUDIA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1925
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
3703
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet