Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Falešníková, Ludmila
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:52:51Z
dc.date.available 2013-10-04T05:52:51Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19206
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA. Cílem projektu je zlepšit procesy řízení vztahů s klienty, upevnit vztahy s klienty, jejich rodinami, popř. potencionálními klienty a zaopatřit motivaci a školení personálu. To znamená navrhnout takovou strategii řízení vztahů s klienty, která bude budovat oboustranně výhodné vztahy. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti CRM, dále je zde charakterizován zákazník jako klíčový prvek CRM a zákazník jako klient v prostředí sociálních služeb a zdravotní péče. Analytická část obsahuje charakteristiku organizace HVĚZDA, je zde provedena PEST analýza, Porterův model konkurenčních sil, analýza současného stavu péče o klienty, dotazník spokojenosti a SWOT analýza. Další část tvoří návrh projektu zavádění prvků CRM do organizace HVĚZDA. Projektová část zahrnuje řešení pomocí jednotlivých akčních plánů. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 123 s. cs
dc.format.extent 3986580 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject CRM cs
dc.subject spokojenost klientů cs
dc.subject vztahy s klienty cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject customer relationship management en
dc.subject CRM en
dc.subject clients? satisfaction en
dc.subject relationships with clients en
dc.subject non-profit organizations en
dc.title Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA cs
dc.title.alternative Implementation Project of CRM for Increased Satisfaction of o. s. HVĚZDA Users en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Schincke, Jiří
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a proposed project to implement CRM to increase satisfaction of o.s. HVĚZDA users. The aim of this project is to improve processes of customer relationship management, to strengthen relationships with clients, their families, or potential clients, to provide motivation and a training course for personnel. That is to propose a customer relations management strategy that would build convenient relations for both sides. In the theoretical part, concepts of CRM are described; also the customer as a key element of CRM is described, and a customer as a client in the environment of social services and health care. The analytical part contains characteristics of HVĚZDA organization; there is PEST analysis, Porter five forces analysis, analysis of the current state of client care, the questionnaire of satisfaction and SWOT analysis. The following part consists of a proposal project of implementing the elements of CRM within the HVĚZDA organisation. The project includes a solution using action plans. The end of the project is subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23946
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
falešníková_2012_dp.pdf 3.801Mb PDF View/Open
falešníková_2012_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
falešníková_2012_op.pdf 414.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account