dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Churý, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:40:19Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:40:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19194
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití sponzorských nástrojů při budování a řízení značky. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, image, značka a její hodnota, sponzoring a sportovní sponzoring. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a sponzorských aktivit. Práce je dále doplněna řadou odborných studií vztahujících se k tématu a realizovaným dotazníkovým šetřením, které zkoumá vztah sponzorských aktivit značky Gambrinus na její vnímání a znalost mezi mladými lidmi. |
cs |
dc.format |
86 s. |
cs |
dc.format.extent |
3667048 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podniková identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
sportovní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
brand equity
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
sports sponsorship
|
en |
dc.title |
Vliv sponzoringu na image značky |
cs |
dc.title.alternative |
Impact of Sponsorship on Brand Perception |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šuch, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on opportunities of using sponsorship activities when building or managing a brand. The theoretical part establishes conceptions such as corporate identity, image, branding, brand equity, sponsorship and sports sponsorship. The practical part of this bachelor thesis introduces the brand Gambrinus, analyzes its visual identity and sponsorship activities. Thesis is furthermore accompanied by case studies related to the topic of sponsorship and a questionnaire that investigates the relationship between sponsorship activities of the Gambrinus brand and its perception and familiarity among youthful consumers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
25984
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|