Vliv sponzoringu na image značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sponzoringu na image značky
Autor: Churý, Jakub
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití sponzorských nástrojů při budování a řízení značky. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, image, značka a její hodnota, sponzoring a sportovní sponzoring. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a sponzorských aktivit. Práce je dále doplněna řadou odborných studií vztahujících se k tématu a realizovaným dotazníkovým šetřením, které zkoumá vztah sponzorských aktivit značky Gambrinus na její vnímání a znalost mezi mladými lidmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19194
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 25984


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
churý_2012_bp.pdf 3.497Mb PDF Zobrazit/otevřít
churý_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
churý_2012_op.doc 113Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet