Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Rek, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:19:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:19:58Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19168
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace hudebního festiva-lu BusFest 2012. Zaměřuje se na analýzu využití a efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů, využitých v rámci realizace třetího ročníku festivalu. V teoretické části je definován hudební festival a jeho současná situace, je rozebrán model marketingového mixu a komunikačního mixu s důrazem na nové formy marketingových komunikací, pře-devším na guerillový marketing. Praktická část se zabývá realizací a propagačními aktivi-tami festivalu. Výsledkem práce je analýza výzkumu, provedeného mezi studenty vysokých škol, středních škol a veřejností. |
cs |
dc.format |
75 s. (100 945 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2635694 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
BusFest
|
cs |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
BusFest
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012 |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of the BusFest 2012 Music Festival |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on matters of a BusFest 2012 music festival marketing and propagation. Its main goal is to analyse effectiveness and utilisation of every single communication tool used for realisation of BusFest 2012. In theoretical part, author defines what a music festival is, what is its current situation and cultural background. Author also defines marketing and communication mix of music festival with special stress on new form of marketing communication, eg. Guerilla marketing. A practical part focuses on realisation and promotional activities of BusFest 2012. The result of this thesis is a analysys of a survey among students of universities, secondary schools and public. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26324
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account