Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012 |
Autor: |
Rek, Adam
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace hudebního festiva-lu BusFest 2012. Zaměřuje se na analýzu využití a efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů, využitých v rámci realizace třetího ročníku festivalu. V teoretické části je definován hudební festival a jeho současná situace, je rozebrán model marketingového mixu a komunikačního mixu s důrazem na nové formy marketingových komunikací, pře-devším na guerillový marketing. Praktická část se zabývá realizací a propagačními aktivi-tami festivalu. Výsledkem práce je analýza výzkumu, provedeného mezi studenty vysokých škol, středních škol a veřejností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19168
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26324
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet