Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Poláková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-04T04:55:22Z
dc.date.available 2013-10-04T04:55:22Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19142
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komu-nikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. Diplomová práce se skládá z teoretické, analy-tické a projektové části. Teoretická část stručně charakterizuje marketingovou komunikaci na trhu B2B, kde firma také převážně působí, rozdíly mezi trhem B2B a B2C, dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením spo-lečnosti včetně historie, nabízeného sortimentu, SWOT analýzou a rovněž popisuje sou-časný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě získaných po-znatků z analýzy je v projektové části představen projekt, který je podroben časové, nákla-dové a rizikové analýze. cs
dc.format 107 s. (142 020 znaků) cs
dc.format.extent 2918294 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject B2B en
dc.subject communication mix en
dc.subject project of marketing communication en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project in the Company PILANA Wood s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Plaček, Robert
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the present marketing communication in the company PILANA Wood s.r.o. This diploma thesis consists of theo-retical, analytical and project part. Theoretical part briefly characterizes the marketing communication on B2B market, where the company also predominate, differences between B2B and B2C market, describes the marketing communication tools. Analytical part deals with the introduction of the company including history, product range offered, SWOT analysis and also describes the current state of marketing communication tools used. Based on the gathered knowledge of analysis is presented project, which is subjected time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23970
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
poláková_2012_dp.pdf 2.783Mb PDF View/Open
poláková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
poláková_2012_op.pdf 473.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account