dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Poláková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T04:55:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T04:55:22Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19142
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komu-nikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. Diplomová práce se skládá z teoretické, analy-tické a projektové části. Teoretická část stručně charakterizuje marketingovou komunikaci na trhu B2B, kde firma také převážně působí, rozdíly mezi trhem B2B a B2C, dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením spo-lečnosti včetně historie, nabízeného sortimentu, SWOT analýzou a rovněž popisuje sou-časný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě získaných po-znatků z analýzy je v projektové části představen projekt, který je podroben časové, nákla-dové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
107 s. (142 020 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2918294 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
project of marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project in the Company PILANA Wood s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plaček, Robert |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the present marketing communication in the company PILANA Wood s.r.o. This diploma thesis consists of theo-retical, analytical and project part. Theoretical part briefly characterizes the marketing communication on B2B market, where the company also predominate, differences between B2B and B2C market, describes the marketing communication tools. Analytical part deals with the introduction of the company including history, product range offered, SWOT analysis and also describes the current state of marketing communication tools used. Based on the gathered knowledge of analysis is presented project, which is subjected time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23970
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|