Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. |
Autor: |
Poláková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komu-nikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. Diplomová práce se skládá z teoretické, analy-tické a projektové části. Teoretická část stručně charakterizuje marketingovou komunikaci na trhu B2B, kde firma také převážně působí, rozdíly mezi trhem B2B a B2C, dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením spo-lečnosti včetně historie, nabízeného sortimentu, SWOT analýzou a rovněž popisuje sou-časný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě získaných po-znatků z analýzy je v projektové části představen projekt, který je podroben časové, nákla-dové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19142
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23970
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet