dc.contributor.advisor |
Jašek, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Hlůšková, Linda
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:54:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19111
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem práce je analýza situace týkající bezpečnostních rizik v zařízeních předškolního věku s použitím určitých postupů a metod. Na základě zjištěných skutečností jsem ověřila, že rizika ve výchovně-vzdělávacím procesu je třeba efektivně řídit, a to zajištěním dostatečného systému prevence a snížení rizik. V rámci případové studie byla navržena řešení aktuálního stavu prevence rizik a konkrétní bezpečnostní postupy odpovídající potřebám zařízení předškolního věku s výstupem do praxe. |
cs |
dc.format |
87 s. (105 087) |
cs |
dc.format.extent |
1085491 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rizika
|
cs |
dc.subject |
řízení rizik
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
koncepce předškolního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost
|
cs |
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
Risk
|
en |
dc.subject |
risk management
|
en |
dc.subject |
pre-school age
|
en |
dc.subject |
conception of pre-school education
|
en |
dc.subject |
safety
|
en |
dc.subject |
health
|
en |
dc.title |
Řízení bezpečnostních rizik v zařízeních předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Management of Security Risks in Pre-school Facilities <br> |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašek, Václav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of my work is an analysis of situation concerning safety risks at the pre-school facilities with application of defined processes and methods. I have verified on the basis of discovered facts that risks in the educational process must be effectively controlled, i.e. to establish a sufficient prevention system and eliminate these risks. In framework of the example study I proposed solutions for the actual state of prevention to risks and particular safety processes corresponding with needs of the pre-school facilities for using in practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav elektroniky a měření |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/153
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
26513
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-14 |
|
local.subject |
bezpečnostní rizika
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
security risks
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |