dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Bastl, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:13:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:13:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19048
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomové práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového plánu společnosti ARAKO spol. s r.o. Zpracovává literární rešerši vztahující se k problematice marketingo-vého plánu. Představuje teoretická pojetí a praktické užití v současnosti široce uznávaných a užívaných metod marketingových situačních analýz, jako Porterův model pěti konku-renčních sil, IFE matice, EFE matice a další. Práce souhrnně vede ke zpracování realizač-ního projektu marketingového plánu zmiňované společnosti. Závěr práce se zaměřuje na marketingový plán, který vychází z analýz a průzkumu současné situace a obsahuje všechny důležité náležitosti. |
cs |
dc.format |
113 s. |
cs |
dc.format.extent |
3497199 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle a strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing objectives and strategy
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of the Marketing Plan of the Company ARAKO spol. s r.o. Opava |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašná, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to provide a proposal of a marketing plan for ARAKO spol. s.r.o. The literature research related to issues of marketing planning is conducted. It introduces both theoretical approaches and practical applications of currently widely recognized and employed scenario methods such as Porter's Five Forces, IFE Matrix, EFE Matrix, In summary this thesis should help develop a marketing plan for the aforemen-tioned company. The conclusion is focused on a marketing plan, which is based on analyses and a research of the current situation and it encompasses all the important requisites. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23940
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|