Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Bastl, Adam
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:13:39Z
dc.date.available 2013-10-04T03:13:39Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19048
dc.description.abstract Tato diplomové práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového plánu společnosti ARAKO spol. s r.o. Zpracovává literární rešerši vztahující se k problematice marketingo-vého plánu. Představuje teoretická pojetí a praktické užití v současnosti široce uznávaných a užívaných metod marketingových situačních analýz, jako Porterův model pěti konku-renčních sil, IFE matice, EFE matice a další. Práce souhrnně vede ke zpracování realizač-ního projektu marketingového plánu zmiňované společnosti. Závěr práce se zaměřuje na marketingový plán, který vychází z analýz a průzkumu současné situace a obsahuje všechny důležité náležitosti. cs
dc.format 113 s. cs
dc.format.extent 3497199 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové cíle a strategie cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing objectives and strategy en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava cs
dc.title.alternative The Project of the Marketing Plan of the Company ARAKO spol. s r.o. Opava en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kašná, Zuzana
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to provide a proposal of a marketing plan for ARAKO spol. s.r.o. The literature research related to issues of marketing planning is conducted. It introduces both theoretical approaches and practical applications of currently widely recognized and employed scenario methods such as Porter's Five Forces, IFE Matrix, EFE Matrix, In summary this thesis should help develop a marketing plan for the aforemen-tioned company. The conclusion is focused on a marketing plan, which is based on analyses and a research of the current situation and it encompasses all the important requisites. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23940
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
bastl_2012_dp.pdf 3.335Mb PDF View/Open
bastl_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
bastl_2012_op.pdf 433.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account