Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava |
Autor: |
Bastl, Adam
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomové práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového plánu společnosti ARAKO spol. s r.o. Zpracovává literární rešerši vztahující se k problematice marketingo-vého plánu. Představuje teoretická pojetí a praktické užití v současnosti široce uznávaných a užívaných metod marketingových situačních analýz, jako Porterův model pěti konku-renčních sil, IFE matice, EFE matice a další. Práce souhrnně vede ke zpracování realizač-ního projektu marketingového plánu zmiňované společnosti. Závěr práce se zaměřuje na marketingový plán, který vychází z analýz a průzkumu současné situace a obsahuje všechny důležité náležitosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19048
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23940
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet