Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava
Autor: Bastl, Adam
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Tato diplomové práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového plánu společnosti ARAKO spol. s r.o. Zpracovává literární rešerši vztahující se k problematice marketingo-vého plánu. Představuje teoretická pojetí a praktické užití v současnosti široce uznávaných a užívaných metod marketingových situačních analýz, jako Porterův model pěti konku-renčních sil, IFE matice, EFE matice a další. Práce souhrnně vede ke zpracování realizač-ního projektu marketingového plánu zmiňované společnosti. Závěr práce se zaměřuje na marketingový plán, který vychází z analýz a průzkumu současné situace a obsahuje všechny důležité náležitosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19048
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23940


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bastl_2012_dp.pdf 3.335Mb PDF Zobrazit/otevřít
bastl_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bastl_2012_op.pdf 433.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet