Projekt marketingového plánu Centra Regenerace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu Centra Regenerace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Strýčková, Kristina
dc.contributor.author Holubová, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:55:17Z
dc.date.available 2013-10-04T02:55:17Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19022
dc.description.abstract Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu pro Centrum Regenerace zabývající se masérskými, rekondičními a regeneračními službami. V teoretické části jsou zpracovány dostupné literární zdroje z oblasti marketingového plánování, v praktické části je analyzo-vána současná situace vně a uvnitř společnosti, na jejíž základě je v konečné fázi navržen projekt pro Centrum Regenerace. Projektová část definuje cíle a strategie společnosti včet-ně akčních programů vedoucích k dosažení těchto cílů. V závěru diplomové práce je celý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového plánu Centra Regenerace má přispět ke zvýšení obratu a jemu odpovídající ziskovosti tohoto podnikatelského subjektu. cs
dc.format 122 s. cs
dc.format.extent 2764874 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject analýza cs
dc.subject propagace cs
dc.subject masáž cs
dc.subject wellness cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject analysis en
dc.subject promotion en
dc.subject massage en
dc.subject wellness en
dc.title Projekt marketingového plánu Centra Regenerace cs
dc.title.alternative Project of Marketing Plan for a Regeneration Center en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rašková, Helena
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated The dissertation deals with the project of marketing plan for Centrum Regenerace which is engaged in massage, fitness and wellness services. The theoretical part covers available literature sources from the branch of marketing planning, the practical part deals with the analysis of the current situation inside and outside this business unit based on which there is finally proposed the project for Centrum Regenerace. The project part defines the goals and the business unit strategy including the action programs leading to the achievement of the goals. The whole project is submitted to time, costs and risk analysis at the end of the dissertation. The project of marketing plan for Centrum Regenerace is to contribute to the increase of sales and appropriate profitability of this business unit. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24001
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
holubová_2012_dp.pdf 2.636Mb PDF View/Open
holubová_2012_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
holubová_2012_op.pdf 109.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account