Projekt marketingového plánu Centra Regenerace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Strýčková, Kristina
|
|
dc.contributor.author |
Holubová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:55:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:55:17Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19022
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu pro Centrum Regenerace zabývající se masérskými, rekondičními a regeneračními službami. V teoretické části jsou zpracovány dostupné literární zdroje z oblasti marketingového plánování, v praktické části je analyzo-vána současná situace vně a uvnitř společnosti, na jejíž základě je v konečné fázi navržen projekt pro Centrum Regenerace. Projektová část definuje cíle a strategie společnosti včet-ně akčních programů vedoucích k dosažení těchto cílů. V závěru diplomové práce je celý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového plánu Centra Regenerace má přispět ke zvýšení obratu a jemu odpovídající ziskovosti tohoto podnikatelského subjektu. |
cs |
dc.format |
122 s. |
cs |
dc.format.extent |
2764874 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
masáž
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
massage
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu Centra Regenerace |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Plan for a Regeneration Center |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rašková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation deals with the project of marketing plan for Centrum Regenerace which is engaged in massage, fitness and wellness services. The theoretical part covers available literature sources from the branch of marketing planning, the practical part deals with the analysis of the current situation inside and outside this business unit based on which there is finally proposed the project for Centrum Regenerace. The project part defines the goals and the business unit strategy including the action programs leading to the achievement of the goals. The whole project is submitted to time, costs and risk analysis at the end of the dissertation. The project of marketing plan for Centrum Regenerace is to contribute to the increase of sales and appropriate profitability of this business unit. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24001
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account