Projekt marketingového plánu Centra Regenerace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu Centra Regenerace

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu Centra Regenerace
Author: Holubová, Petra
Advisor: Strýčková, Kristina
Abstract: Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu pro Centrum Regenerace zabývající se masérskými, rekondičními a regeneračními službami. V teoretické části jsou zpracovány dostupné literární zdroje z oblasti marketingového plánování, v praktické části je analyzo-vána současná situace vně a uvnitř společnosti, na jejíž základě je v konečné fázi navržen projekt pro Centrum Regenerace. Projektová část definuje cíle a strategie společnosti včet-ně akčních programů vedoucích k dosažení těchto cílů. V závěru diplomové práce je celý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového plánu Centra Regenerace má přispět ke zvýšení obratu a jemu odpovídající ziskovosti tohoto podnikatelského subjektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19022
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 24001


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
holubová_2012_dp.pdf 2.636Mb PDF View/Open
holubová_2012_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
holubová_2012_op.pdf 109.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account