Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kohoutková, Blanka
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:48:11Z
dc.date.available 2013-10-04T02:48:11Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19014
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá otevřením podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí. Teore-tickou část tvoří základní pojmy, které byly čerpány z odborné literatury a které se vztahují k danému projektu. Na základě poznatků z analytické části, která se skládá z PEST analý-zy, Porterovy analýzy konkurence a SWOT analýzy, je zpracován projekt. Projektová část je věnována postupu založení prodejny, popsání plánu marketingového mixu, popsání fi-nančního plánu a očekávaných tržeb. Závěr projektu se zabývá časovou analýzou a zhod-nocením případných rizik. cs
dc.format 103 s. (155 175 znaků) cs
dc.format.extent 2161758 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject vinařství cs
dc.subject Keywords: marketing mix of services en
dc.subject marketing planning en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's compe-titive forces model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject winery en
dc.title Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí cs
dc.title.alternative Project of Opening Company Store Vinařství Zaječí en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with project of opening company store Winery Zaječí. The theo-retical part is composed of knowledge based on scientific literature related to given issue. On the basis of the analytical part, which is created from PEST analysis, Porter analysis of competition and SWOT analysis, is developed project. Project part is devoted to foundati-on of company store, desription of marketing mix plan, financial plan and expected inco-mes. At the end of project is time analysis and risk evaluation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23951
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
kohoutková_2012_dp.pdf 2.061Mb PDF View/Open
kohoutková_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
kohoutková_2012_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account