Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt otevření podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí
Autor: Kohoutková, Blanka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá otevřením podnikové prodejny firmy Vinařství Zaječí. Teore-tickou část tvoří základní pojmy, které byly čerpány z odborné literatury a které se vztahují k danému projektu. Na základě poznatků z analytické části, která se skládá z PEST analý-zy, Porterovy analýzy konkurence a SWOT analýzy, je zpracován projekt. Projektová část je věnována postupu založení prodejny, popsání plánu marketingového mixu, popsání fi-nančního plánu a očekávaných tržeb. Závěr projektu se zabývá časovou analýzou a zhod-nocením případných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19014
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 23951


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kohoutková_2012_dp.pdf 2.061Mb PDF Zobrazit/otevřít
kohoutková_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kohoutková_2012_op.doc 75Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet