Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jermanová, Dana
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:44:39Z
dc.date.available 2013-10-04T02:44:39Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19008
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní marketingovou a komunikační strategii pro českou oděvní značku, která přichází na trh s novinkou - tričkem z přírodního vlákna. Teoretická část diplomové práce se opírá o rešerši české i zahraniční odborné literatury z oblasti fashion marketingu a marketingu obecně. Je zaměřená na strategické plánování marketingové strategie, specifikaci marketingového mixu, pozornost je věnovaná internetovému marketingu, který hraje důležitou úlohu v plánované strategii. V analytické části je charakterizován český trh s tričky, je provedena detailní analýza konkurence pomocí vybraných kritérií a mapa tržního bojiště. Zároveň je zpracována analýza cílových skupin, která vychází z realizovaného segmentačního marketingového výzkumu. Projektovou část tvoří návrh marketingové a komunikační strategie dané oděvní značky, který obsahuje návrh úprav stávajícího marketingového mixu, včetně nových komunikačních nástrojů a rozpočtu. cs
dc.format 99 s. (160 243 znaků vč. mez.) cs
dc.format.extent 1074607 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject analýza cílových skupin cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject competition analysis en
dc.subject target group's analysis en
dc.title Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh cs
dc.title.alternative Marketing and Communication Strategy During Product Launch en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The mail goal of this diploma thesis is to suggest an effective marketing and communication strategy for a Czech fashion brand, which launches a new product ?a natural fiber t-shirt - on the Czech market. The theoretical part of this thesis is based on a retrieval of the Czech and foreign scholarly literature from the marketing and specifically fashion marketing area. This part is focused of a strategic marketing planning, marketing mix specification as well as internet marketing which plays a main role in the planned marketing strategy. In the analysis part the Czech t-shirt market is specified, a detailed competition analysis according to the specific criteria and a market area map are presented. There is also a target group's analysis, which goes from a marketing segmentation research. The project part is a chosen fashion company marketing and communication strategy proposal, which includes the actual marketing and communication mix update and a budget proposal. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26175
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
jermanová_2012_dp.pdf 1.024Mb PDF View/Open
jermanová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
jermanová_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account