dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Jermanová, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:44:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:44:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19008
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní marketingovou a komunikační strategii pro českou oděvní značku, která přichází na trh s novinkou - tričkem z přírodního vlákna. Teoretická část diplomové práce se opírá o rešerši české i zahraniční odborné literatury z oblasti fashion marketingu a marketingu obecně. Je zaměřená na strategické plánování marketingové strategie, specifikaci marketingového mixu, pozornost je věnovaná internetovému marketingu, který hraje důležitou úlohu v plánované strategii. V analytické části je charakterizován český trh s tričky, je provedena detailní analýza konkurence pomocí vybraných kritérií a mapa tržního bojiště. Zároveň je zpracována analýza cílových skupin, která vychází z realizovaného segmentačního marketingového výzkumu. Projektovou část tvoří návrh marketingové a komunikační strategie dané oděvní značky, který obsahuje návrh úprav stávajícího marketingového mixu, včetně nových komunikačních nástrojů a rozpočtu. |
cs |
dc.format |
99 s. (160 243 znaků vč. mez.) |
cs |
dc.format.extent |
1074607 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza cílových skupin
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
target group's analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Communication Strategy During Product Launch |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The mail goal of this diploma thesis is to suggest an effective marketing and communication strategy for a Czech fashion brand, which launches a new product ?a natural fiber t-shirt - on the Czech market. The theoretical part of this thesis is based on a retrieval of the Czech and foreign scholarly literature from the marketing and specifically fashion marketing area. This part is focused of a strategic marketing planning, marketing mix specification as well as internet marketing which plays a main role in the planned marketing strategy. In the analysis part the Czech t-shirt market is specified, a detailed competition analysis according to the specific criteria and a market area map are presented. There is also a target group's analysis, which goes from a marketing segmentation research. The project part is a chosen fashion company marketing and communication strategy proposal, which includes the actual marketing and communication mix update and a budget proposal. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26175
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|