Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
Autor: Jermanová, Dana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní marketingovou a komunikační strategii pro českou oděvní značku, která přichází na trh s novinkou - tričkem z přírodního vlákna. Teoretická část diplomové práce se opírá o rešerši české i zahraniční odborné literatury z oblasti fashion marketingu a marketingu obecně. Je zaměřená na strategické plánování marketingové strategie, specifikaci marketingového mixu, pozornost je věnovaná internetovému marketingu, který hraje důležitou úlohu v plánované strategii. V analytické části je charakterizován český trh s tričky, je provedena detailní analýza konkurence pomocí vybraných kritérií a mapa tržního bojiště. Zároveň je zpracována analýza cílových skupin, která vychází z realizovaného segmentačního marketingového výzkumu. Projektovou část tvoří návrh marketingové a komunikační strategie dané oděvní značky, který obsahuje návrh úprav stávajícího marketingového mixu, včetně nových komunikačních nástrojů a rozpočtu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19008
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26175


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jermanová_2012_dp.pdf 1.024Mb PDF Zobrazit/otevřít
jermanová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jermanová_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet