Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh |
Autor: |
Jermanová, Dana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní marketingovou a komunikační strategii pro českou oděvní značku, která přichází na trh s novinkou - tričkem z přírodního vlákna. Teoretická část diplomové práce se opírá o rešerši české i zahraniční odborné literatury z oblasti fashion marketingu a marketingu obecně. Je zaměřená na strategické plánování marketingové strategie, specifikaci marketingového mixu, pozornost je věnovaná internetovému marketingu, který hraje důležitou úlohu v plánované strategii. V analytické části je charakterizován český trh s tričky, je provedena detailní analýza konkurence pomocí vybraných kritérií a mapa tržního bojiště. Zároveň je zpracována analýza cílových skupin, která vychází z realizovaného segmentačního marketingového výzkumu. Projektovou část tvoří návrh marketingové a komunikační strategie dané oděvní značky, který obsahuje návrh úprav stávajícího marketingového mixu, včetně nových komunikačních nástrojů a rozpočtu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19008
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26175
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet