Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON
Author: Botková, Martina
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Silná značka potřebuje silné vedení a řízení marketingové komunikační strategie. Hlavním úkolem marketingové komunikační strategie je informovat zákazníka o značce a značku prodat. Tomuto úkolu se věnuje teoretická část práce. Praktická část práce se věnuje naplnění cíle. Cílem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikační strategie značky ZON, za pomocí analytických metod a technik. Výstupem práce je návrh inovované marketingové komunikační strategie značky ZON.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18998
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 24013


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
botková_2012_dp.pdf 2.903Mb PDF View/Open
botková_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
botková_2012_op.pdf 1.085Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account