Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON |
Autor: |
Botková, Martina
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Silná značka potřebuje silné vedení a řízení marketingové komunikační strategie. Hlavním úkolem marketingové komunikační strategie je informovat zákazníka o značce a značku prodat. Tomuto úkolu se věnuje teoretická část práce. Praktická část práce se věnuje naplnění cíle. Cílem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikační strategie značky ZON, za pomocí analytických metod a technik. Výstupem práce je návrh inovované marketingové komunikační strategie značky ZON. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18998
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
24013
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet