Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikační strategie značky ZON
Autor: Botková, Martina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Silná značka potřebuje silné vedení a řízení marketingové komunikační strategie. Hlavním úkolem marketingové komunikační strategie je informovat zákazníka o značce a značku prodat. Tomuto úkolu se věnuje teoretická část práce. Praktická část práce se věnuje naplnění cíle. Cílem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikační strategie značky ZON, za pomocí analytických metod a technik. Výstupem práce je návrh inovované marketingové komunikační strategie značky ZON.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18998
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 24013


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
botková_2012_dp.pdf 2.903Mb PDF Zobrazit/otevřít
botková_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
botková_2012_op.pdf 1.085Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet