Celoživotní učení v kontextu životní dráhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Celoživotní učení v kontextu životní dráhy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mühlpachr, Pavel
dc.contributor.author Stupková, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:27:35Z
dc.date.available 2013-10-04T02:27:35Z
dc.date.issued 2010-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18984
dc.description.abstract Diplomová práce představuje koncept celoživotního učení, který zasazuje do rámce životní dráhy člověka v postmoderní společnosti. Pokouší se zachytit, jak podstatným způsobem ovlivňuje proces socializace, životní styl i kvalitu života. Zabývá se historií vzdělávání dospělých i významnými dokumenty, které formulují stěžejní myšlenky, směr a priority, se kterými je třeba pracovat při uvádění konceptu do života každého z nás. Výzkum v empirické části potvrzuje smysl a význam celoživotního učení a naznačuje, že pro sociální pedagogiku a sociální pedagogy jde o jedno ze zásadních témat. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 1264236 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Životní dráha cs
dc.subject socializace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject dospělý věk cs
dc.subject životní styl cs
dc.subject kvalita života cs
dc.subject učení cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject výchovné působení cs
dc.subject andragogika cs
dc.subject celoživotní cs
dc.subject všeživotní učení cs
dc.subject společnost vědění cs
dc.subject profesní vzdělávání cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject The career en
dc.subject socialization en
dc.subject motivation en
dc.subject adult age en
dc.subject lifestyle en
dc.subject quality of life en
dc.subject learning en
dc.subject education en
dc.subject educational activity en
dc.subject adult en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject knowledge society en
dc.subject professional education en
dc.subject leisure activities en
dc.title Celoživotní učení v kontextu životní dráhy cs
dc.title.alternative Lifelong Learning in Context of a Life Career en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šefflová, Markéta
dc.date.accepted 2012-05-18
dc.description.abstract-translated This thesis constitutes the concept of lifelong learning, which it puts into the framework of man's career in postmodern society. It tries to capture, to what extent is the lifestyle and quality of life influenced by the process of socialization. It deals with the history of education of adults as well as important documents that formulate core ideas, direction and priorities, which we need to work with during implementation of the concept into our lives. Research in the empirical part of this thesis confirms the meaning and importance of lifelong learning and suggests, that for social pedagogy and social educators, this is one of the major topics. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 25354
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-03-23
local.subject celoživotní vzdělávání cs
local.subject permanent education en


Files in this item

Files Size Format View
stupková_2012_dp.pdf 1.205Mb PDF View/Open
stupková_2012_vp.doc 31Kb Microsoft Word View/Open
stupková_2012_op.doc 32.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account