Celoživotní učení v kontextu životní dráhy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Celoživotní učení v kontextu životní dráhy |
Autor: |
Stupková, Eva
|
Vedoucí: |
Mühlpachr, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce představuje koncept celoživotního učení, který zasazuje do rámce životní dráhy člověka v postmoderní společnosti. Pokouší se zachytit, jak podstatným způsobem ovlivňuje proces socializace, životní styl i kvalitu života. Zabývá se historií vzdělávání dospělých i významnými dokumenty, které formulují stěžejní myšlenky, směr a priority, se kterými je třeba pracovat při uvádění konceptu do života každého z nás. Výzkum v empirické části potvrzuje smysl a význam celoživotního učení a naznačuje, že pro sociální pedagogiku a sociální pedagogy jde o jedno ze zásadních témat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18984
|
Datum:
|
2010-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
25354
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet