Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Holásková, Ladislava
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:10:50Z
dc.date.available 2013-10-04T02:10:50Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18962
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému CRM ve společnosti XY s cílem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace CRM. Praktická část je věnována analýze současného stavu systému CRM ve společnosti XY a odhalení hlavních nedostatků. Na základě této analýzy je pak zpracován projekt, který řeší zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vtahů se zákazníky (CRM). cs
dc.format 101 cs
dc.format.extent 3568187 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject implementace CRM cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject relations with customers en
dc.subject CRM iplementation en
dc.subject competitiveness en
dc.subject segmentation of customers en
dc.title Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY cs
dc.title.alternative Project of CRM System Optimization in Company XY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Polčáková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the CRM system in a company XY to increase their competitiveness in the market. The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part is focu-sed on clarification of basic terms concerning elements, principles and CRM implemen-tation. The practical part pays attention to an analysis of the current state of the CRM sys-tem and identification of main drawbacks. On the basis of this analysis a project, which deals with improving and removing deficiencies and implementation of Customer Relati-onship Management (CRM) elements itself, has been worked out. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21538
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
holásková_2012_dp.pdf 3.402Mb PDF View/Open
holásková_2012_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
holásková_2012_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account