dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Holásková, Ladislava
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:10:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:10:50Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18962
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému CRM ve společnosti XY s cílem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace CRM. Praktická část je věnována analýze současného stavu systému CRM ve společnosti XY a odhalení hlavních nedostatků. Na základě této analýzy je pak zpracován projekt, který řeší zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vtahů se zákazníky (CRM). |
cs |
dc.format |
101 |
cs |
dc.format.extent |
3568187 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
vztahy se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
implementace CRM
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
relations with customers
|
en |
dc.subject |
CRM iplementation
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
segmentation of customers
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY |
cs |
dc.title.alternative |
Project of CRM System Optimization in Company XY |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polčáková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the CRM system in a company XY to increase their competitiveness in the market. The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part is focu-sed on clarification of basic terms concerning elements, principles and CRM implemen-tation. The practical part pays attention to an analysis of the current state of the CRM sys-tem and identification of main drawbacks. On the basis of this analysis a project, which deals with improving and removing deficiencies and implementation of Customer Relati-onship Management (CRM) elements itself, has been worked out. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21538
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|