Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY |
Autor: |
Holásková, Ladislava
|
Vedoucí: |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému CRM ve společnosti XY s cílem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace CRM. Praktická část je věnována analýze současného stavu systému CRM ve společnosti XY a odhalení hlavních nedostatků. Na základě této analýzy je pak zpracován projekt, který řeší zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vtahů se zákazníky (CRM). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18962
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21538
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet