Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Šabata, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-04T01:30:19Z
dc.date.available 2013-10-04T01:30:19Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18912
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití uživateli generovaného multimediálního obsahu v rámci marketingových komunikací. V teoretické části se práce zabývá vývojem v oblasti elektronické komunikace, změnami chování recipientů a s tím spojenou změnou na poli marketingových komunikací. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a odhalit mechanismy uživateli generovaného obsahu a popsat možnosti jeho využití v rámci marketingových komunikací. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 911786 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Uživateli generovaný obsah cs
dc.subject multimédia cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject nová média cs
dc.subject elektronická média cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject User generated content en
dc.subject multimedia en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject new media en
dc.subject electronic media en
dc.subject social media en
dc.title Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Use of User-generated Multimedia Content from the Perspective of Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis is focused on the possibilities of use by user generated multimedia content in the scope of marketing communications. The theoretic part deals with the development of the electronic communication field. The aim of the practical part is to answer the research questions, and to reveal the mechanisms of the user generated content, and to list the possibilities of the use in the scope of marketing communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26139
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
šabata_2012_bp.pdf 890.4Kb PDF View/Open
šabata_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
šabata_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account